Τρόποι Πληρωμής


 

Τραπεζικό έμβασμα ή e-Banking

Εύκολα, γρήγορα και ασφαλή μπορείτε να κάνετε τις συναλλαγές μέσω e-Banking είτε εμβασμάτων σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες της επιλογής σας.

Καταθέστε τα χρήματα στον παρακάτω αριθμό λογαριασμού:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΑΡΙΘ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 66047007324
IBAN: GR5701106600000066047007324 / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: BUSINESSCOM

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΑΡΙΘ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 5046093261940
ΙΒΑΝ: GR9101720460005046093261940 / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: BUSINESSCOM

EUROBANK
ΑΡΙΘ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026.0009.86.0201447684
IBAN: GR4002600090000860201447684 / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: BUSINESSCOM Ε.Π.Ε.

ALPHABANK
ΑΡΙΘ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 133 00 2002 020146
ΙΒΑΝ: GR29 0140 1330 1330 0200 2020 146 / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: BUSINESSCOM Ε.Π.Ε.

Ως αιτιολογία κατάθεσης αναφέρετε την Επωνυμία - Εταιρεία ή και την Παραγγελία σας.

Επιβεβαίωση Πληρωμής

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας & της κατάθεσης παρακαλούμε κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο ώστε το λογιστήριό μας να εντοπίσει άμεσα την πληρωμή σας και να λάβετε το σχετικό τιμολόγιο.

Κάντε κλικ ΕΔΩ για Επιβεβαίωση Πληρωμής

 

Πιστωτικές ή Χρεωστικές κάρτες

Μπορείτε να πληρώσετε με ασφάλεια χρησιμοποιώντας την Πιστωτική, Χρεωστική ή Προ-πληρωμένη κάρτα σας (VISA, MasterCard, Maestro, Diners, Discover). Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Viva Payments η οποία είναι αδειοδοτημένη από την Τράπεζα της Ελλάδος.

Πραγματοποιούμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την εξασφάλιση των προσωπικών σας δεδομένων με το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης EV SSL-128bit το οποίο έχει υλοποιηθεί σε συνεργασία με την εταιρεία Thawte, που ειδικεύεται σε θέματα ασφαλείας συναλλαγών.

 

Αντικαταβολή

Εξόφληση κατά την παράδοση της παραγγελίας σας στον courier-μεταφορέα με μετρητά. Τα Έξοδα Αντικαταβολής είναι 2,50€.

Τρόποι/Χρεώσεις Αποστολής


 

Στον επιθυμούμενο χώρο που δηλώνεται κατά τη διαδικασία της πληρωμής, μέσω courier ή μεταφορικής.

Τα κόστη αποστολής κυμαίνονται:

- Εντός Αττικής είναι ΔΩΡΕΑΝ.
- Εκτός Αττικής (Ηπειρωτική Ελλάδα) και στα Νησιά το κόστος είναι 6€.
 

Εάν επιλεχθεί η αντικαταβολή μέσω courier ως τρόπος πληρωμής, υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση του καταναλωτή με το ποσό των 2,5 €.

 

 

Παραλαβή από την Έδρα μας ΔΩΡΕΑΝ.

Πολιτική Επιστροφών


 

Ελαττωματικό Προϊόν

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ένα ελαττωματικό προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφει το παραστατικό πώλησης (απόδειξη ή τιμολόγιο) και να ζητήσει την αντικατάστασή του.

Εφόσον το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό, το κόστος μεταφοράς τού στην έδρα μας επιβαρύνει την εταιρεία μας καθώς και η αποστολή νέου προϊόντος.

Εάν δεν επιθυμείτε την αντικατάστασή του από το ίδιο προϊόν ή από άλλο μέσα από το E-shop μας, τότε υπάρχει και η δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων σας.

Βασικές Προϋποθέσεις:

- Πρέπει να επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία.
- Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής).

 

 

Λάθος Προϊόν

Σε περίπτωση που αποστείλουμε λάθος προϊόν στον καταναλωτή τότε ο καταναλωτής οφείλει κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας να επιστρέψει το λάθος προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφει το παραστατικό πώλησης (απόδειξη ή τιμολόγιο) και εμείς να αποστείλουμε με τη σειρά μας το σωστό προϊόν που έχει καταχωρηθεί στην παραγγελία.

Τα έξοδα μεταφοράς από και προς τον καταναλωτή επιβαρύνουν σε κάθε περίπτωση την εταιρεία μας.

Βασικές Προϋποθέσεις:

- Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο.
- Πρέπει να επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία.
- Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής).

 

 

Αντικατάσταση Προϊόντος/Ακύρωση Παραγγελίας

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής έχει παραλάβει το προϊόν ή έχει πραγματοποιήσει παραγγελία και επιθυμεί την αλλαγή/ακύρωσή του για τον οποιοδήποτε λόγο τότε πρέπει να επικοινωνήσει αποστέλλοντας email στο info@bcom.gr ή τηλεφωνώντας στο 210 57 86 149 για να κανονιστούν οι λεπτομέρειες αντικατάστασης/ακύρωσης εντός 14 ημερών.

Στην περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας επιστρέφεται όλο το ποσό στον καταναλωτή.

Τα έξοδα μεταφοράς από και προς τον καταναλωτή επιβαρύνουν σε κάθε περίπτωση τον καταναλωτή.

Βασικές Προϋποθέσεις:

- Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο.
- Πρέπει να επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία.

 

 

Προσοχή!

Στα προϊόντα λογισμικού του υπολογιστή δηλαδή στα προϊόντα της κατηγορίας Software του E-shop μας δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση/ακύρωση του προϊόντος εφόσον έχει αποσφραγιστεί μετά την παραλαβή του, κατά το Νόμο. Το ίδιο ισχύει και για τους φορολογικούς μηχανισμούς και τις ταμειακές μηχανές αφότου εκδοθεί το πρώτο Ζ, καθώς η διαδικασία ακύρωσης είναι πολύπλοκη και για τον αγοραστή και για τον μεταπωλητή.( Εξαίρεση αποτελούν περιπτώσεις μετά από κρίση και συνεννόηση μαζί σας.)