Τρόποι Πληρωμής


 

Πιστωτικές ή Χρεωστικές κάρτες


Μπορείτε να πληρώσετε με ασφάλεια χρησιμοποιώντας την Πιστωτική, Χρεωστική ή Προ-πληρωμένη κάρτα σας (VISA, MasterCard, Maestro, Diners, Discover, American Express). Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Viva Payments η οποία είναι αδειοδοτημένη από την Τράπεζα της Ελλάδος.

Aναγνωρίζοντας τη σημασία της ασφάλειας των ηλεκτρονικών συναλλαγών, πραγματοποιούμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την εξασφάλιση των προσωπικών σας δεδομένων. Χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης EV SSL-128bit το οποίο έχει υλοποιηθεί σε συνεργασία με την εταιρεία Thawte, η οποία ειδικεύεται σε θέματα ασφαλείας συναλλαγών.

 

 

Τραπεζικό έμβασμα ή Ε-Banking


Εύκολα, γρήγορα και ασφαλή μπορείτε να κάνετε τις συναλλαγές σας μέσω τραπεζικών εμβασμάτων ή ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω E-Banking από την συνεργαζόμενη Τράπεζά σας.

Καταθέστε τα χρήματα στον παρακάτω αριθμό λογαριασμού:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΑΡΙΘ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 6604 0101 835
IBAN: GR98 0110 6600 0000 6604 0101 835

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΑΡΙΘ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 5172 052574 351
ΙΒΑΝ: GR37 0172 1720 0051 7205 2574 351

EUROBANK
ΑΡΙΘ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026 0209 5102 0075 4073
IBAN: GR21 0260 2090 0005 1020 0754 073

ALPHABANK
ΑΡΙΘ. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 133 002101 156612
ΙΒΑΝ: GR86 0140 1330 1330 0210 1156 612

Ως αιτιολογία κατάθεσης αναφέρετε την Επωνυμία της εταιρείας σας.

Επιβεβαίωση Πληρωμής

Μετά την πραγματοποίηση της κατάθεσης παρακαλούμε κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο ώστε το λογιστήριό μας να εντοπίσει άμεσα την πληρωμή σας και να λάβετε το σχετικό τιμολόγιο.

Κάντε κλικ ΕΔΩ για Επιβεβαίωση Πληρωμής

 

 

Αντικαταβολή μέσω COURIER


Εξόφληση κατά την παράδοση της παραγγελίας σας στον courier, με μετρητά.

 

 

Paypal


Δυνατότητα ασφαλών πληρωμών μέσω της υπηρεσίας PayPal. Η πληρωμή πραγματοποιείται μέσω του λογαριασμό σας στο PayPal είτε απλά συμπληρώνοντας τα στοιχεία της πιστωτικής ή της χρεωστικής σας κάρτας (VISA, MasterCard, American Express, Discover, JCB, Diner's Club and EnRoute).

Τρόποι/Χρεώσεις Αποστολής


 

Στον επιθυμούμενο χώρο που δηλώνεται κατά τη διαδικασία της πληρωμής, μέσω courier ή μεταφορικής.

Τα κόστη αποστολής κυμαίνονται:

- Εντός Αττικής είναι ΔΩΡΕΑΝ.
- Εκτός Αττικής (Ηπειρωτική Ελλάδα) και στα Νησιά το κόστος είναι 6€.
- Δυσπρόσιτες Περιοχές το κόστος δεν υπολογίζεται αυτόματα αλλά γίνεται Κατόπιν Συνεννόησης μαζί σας σύμφωνα με την τοποθεσία και τους διαθέσιμους τρόπους παράδοσης.

Εάν επιλεχθεί η αντικαταβολή μέσω courier ως τρόπος πληρωμής, υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση του καταναλωτή με το ποσό των 2,5 €.

 

 

Παραλαβή από την Έδρα μας ΔΩΡΕΑΝ.

Πολιτική Επιστροφών


 

Ελαττωματικό Προϊόν

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ένα ελαττωματικό προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφει το παραστατικό πώλησης (απόδειξη ή τιμολόγιο) και να ζητήσει την αντικατάστασή του.

Εφόσον το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό, το κόστος μεταφοράς τού στην έδρα μας επιβαρύνει την εταιρεία μας καθώς και η αποστολή νέου προϊόντος.

Εάν δεν επιθυμείτε την αντικατάστασή του από το ίδιο προϊόν ή από άλλο μέσα από το E-shop μας, τότε υπάρχει και η δυνατότητα επιστροφής των χρημάτων σας.

Βασικές Προϋποθέσεις:

- Πρέπει να επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία.
- Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής).

 

 

Λάθος Προϊόν

Σε περίπτωση που αποστείλουμε λάθος προϊόν στον καταναλωτή τότε ο καταναλωτής οφείλει κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία μας να επιστρέψει το λάθος προϊόν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφει το παραστατικό πώλησης (απόδειξη ή τιμολόγιο) και εμείς να αποστείλουμε με τη σειρά μας το σωστό προϊόν που έχει καταχωρηθεί στην παραγγελία.

Τα έξοδα μεταφοράς από και προς τον καταναλωτή επιβαρύνουν σε κάθε περίπτωση την εταιρεία μας.

Βασικές Προϋποθέσεις:

- Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο.
- Πρέπει να επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία.
- Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο, δελτίο αποστολής).

 

 

Αντικατάσταση Προϊόντος/Ακύρωση Παραγγελίας

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής έχει παραλάβει το προϊόν ή έχει πραγματοποιήσει παραγγελία και επιθυμεί την αλλαγή/ακύρωσή του για τον οποιοδήποτε λόγο τότε πρέπει να επικοινωνήσει αποστέλλοντας email στο e-sales@bcom.gr ή τηλεφωνώντας στο 210 57 86 149 για να κανονιστούν οι λεπτομέρειες αντικατάστασης/ακύρωσης εντός 14 ημερών.

Στην περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας επιστρέφεται όλο το ποσό στον καταναλωτή.

Τα έξοδα μεταφοράς από και προς τον καταναλωτή επιβαρύνουν σε κάθε περίπτωση τον καταναλωτή.

Βασικές Προϋποθέσεις:

- Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο.
- Πρέπει να επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία.

 

 

Προσοχή!

Στα προϊόντα λογισμικού του υπολογιστή δηλαδή στα προϊόντα της κατηγορίας Software του E-shop μας δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση/ακύρωση της παραγγελίας κατά το Νόμο. Το ίδιο ισχύει και για τους φορολογικούς μηχανισμούς και τις ταμειακές μηχανές αφότου εκδοθεί το πρώτο Ζ.